تقدیر پاکشوما از پیشکسوتان صنف لوازم خانگی

1403/03/26

تقدیر پاکشوما از پیشکسوتان صنف لوازم خانگی
گردهمایی نمایندگان فروش پاکشوما در 20 خرداد 1403 در سالن کوه نور هتل پارسیان آزادی تهران با حضور پیشکسوتان فروش صنف لوازم خانگی برگزار شد.
بیش از 200 نماینده فروش پاکشوما از سراسر کشور در این گردهمایی شرکت داشتند که در جریان این رویداد از پیشکسوتان فروش صنف لوازم خانگی نیز تقدیر شد.

لی؛ مشاور استراتژی گروه پاکشوما نیز در جمع نمایندگان فروش این شرکت حضور داشت و عنوان کرد: برند پاکشوما علیرغم چالش های سال های اخیر، بیش تر بر روی نیاز مشتری تاکید داشته و همواره تلاش کرده تا محصولی متناسب با سلیقه و نیاز مشتری و البته تکنولوژی های روز دنیا ارائه دهد.

وی در ادامه گفت: گروه پاکشوما با همکاری شرکای تجاری خود توانسته با وجود مشکلاتی مانند تحریم ها و روند افزایشی نرخ ارز، محصولی با کیفیت تولید کند و حتی سرمایه گذاری های عظیمی در سال های گذشته برای کشف استعدادهای برتر و تولید محصولی نوآور انجام داده است.

گرمارودی، معاونت مارکتینگ گروه پاکشوما هم ضمن تشکر از نمایندگان و همچنین پیشکسوتان فروش صنف لوازم خانگی گفت: بازدید از خطوط تولید کارخانه پاکشوما و سرمایه گذاری‌های این شرکت در راستای معرفی جدیدترین دستاوردها و اقدامات این شرکت به نمایندگان فروش صورت گرفت و در آینده برنامه‌هایی برای توسعه برند و خودکفایی در تولید محصولات داریم.

نمایندگان فروش پاکشوما هم ضمن شرکت در این گردهمایی از خطوط تولید این شرکت بازدید کردند. این رویداد با هدف آشنایی نمایندگان فروش با فرآیندهای تولید محصولات لوازم خانگی پاکشوما مانند لباسشویی، یخچال فریزر، ظرفشویی و جاروبرقی برگزار شده است.

همچنین برای آگاهی بیشتر نمایندگان فروش، معرفی توانمندی‌های اخیر شرکت لوازم خانگی پاکشوما در استفاده از روش های نوین در ساخت محصولات نیز انجام شد.

کارخانه و خطوط تولید پاکشوما در مساحتی به وسعت 300 هزار متر مربع در شهرک صنعتی محمود آباد قرار دارد و به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندهای لوازم خانگی در کشور شناخته می‌شود که نقش مهمی در صنعت لوازم خانگی ایران ایفا می‌کند.

نمایندگان فروش شرکت پاکشوما در این بازدید چند ساعته فرصت پیدا کردند تا به صورت تخصصی در مورد محصولات و چالش‌های فنی تبادل نظر کنند.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما