نمایشگاه لوازم خانگی ویژه در مشهد

1403/03/27

نمایشگاه لوازم خانگی ویژه در مشهد
نخستین نمایشگاه خرید اقساطی کالا و لوازم خانگی ویژه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن خراسان رضوی در محل نگارخانه جهان اسلام مجتمع فرهنگی - هنری امام رضا(ع) واقع در بوستان ملت مشهد گشایش یافت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی شنبه شب در حاشیه گشایش این نمایشگاه گفت: در آستانه دهه ولایت فرصتی بوجود آمد تا با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان و مجموعه ای از تولیدکنندگان لوازم تولید کشورمان، زمینه خرید اقساطی کالا و لوازم خانگی را برای اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن استان فراهم کنیم.

محمد حسین زاده افزود: نمایشگاه کالا و لوازم خانگی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی از امروز تا ۶ تیرماه در محل نگارخانه جهان اسلام مجتمع فرهنگی - هنری امام رضا(ع) مشهد دایر است و اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و جامعه قرآنی می‌توانند با حضور در این نمایشگاه، انتخاب کالای خود و باز کردن حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران از تسهیلات خرید این لوازم بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: روند ثبت نام و دریافت تسهیلات بانکی برای خرید اقساطی کالاها و لوازم خانگی در این نمایشگاه بسیار ساده است و جامعه فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی خراسان رضوی می‌توانند از این فرصت بهره‌ گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: گشایش این نمایشگاه طرح ابتکاری این اداره کل در تفاهم با بانک قرض الحسنه مهر ایران است که در صورت استقبال از آن در سالهای بعد هم برگزار خواهد شد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان رضوی نیز در حاشیه گشایش این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: تامین کننده کالاهای این نمایشگاه، شرکت "یاسیان" عرضه کننده کالاها و لوازم خانگی ایرانی است که بانک با همکاری این شرکت و ارایه تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد (کالاکارت) زمینه خرید اقساطی کالاهای مورد نیاز اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان را فراهم می‌کند.

نورالله نظریان افزود: براساس تفاهم نامه منعقده بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، پرداخت تسهیلات به افراد متقاضی به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور در شعب بانک است، افرادی که دارای گرید A، B یا C در سامانه "ضمان" بانک مزبور هستند، می‌توانند بدون ضامن از تسهیلات برای خرید کالاها و لوازم خانگی عرضه شده در این نمایشگاه تا سقف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با نرخ کارمزد چهار درصد و دوره بازپرداخت ۱۸ ماهه بهره گیرند.

وی اظهار کرد: افرادی که رتبه پایین تری از گرید C در سامانه "ضمان" دارند، می‌توانند با آوردن یک ضامن بدون نیاز به دادن چک از "کالاکارت" بانک قرض الحسنه مهر ایران برای خرید کالا و لوازم خانگی نمایشگاه مزبور استفاده کنند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران یادآور شد: افرادی که از گذشته حساب در این بانک دارند دیگر نیازی به افتتاح مجدد حساب برای آنان نیست، البته پرداخت وام مستلزم افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران بدون نیاز به سپرده گذاری است.

نظریان گفت: پس از انعقاد قرارداد با متقاضی خرید اقساطی کالا و تایید آن، مبلغ تسهیلات به شرکت تامین کننده کالاها پرداخت می‌شود و متقاضی می‌تواند کالای خود را از آن شرکت تحویل بگیرد، فرد متقاضی به دلخواه می‌تواند بخشی از مبلغ یا کل مبلغ را در همان ابتدا نیز به بانک بازگرداند.

نظریان اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان رضوی هفت هزار پذیرنده دارد، متقاضیان هم می‌توانند از برندهای ارایه شده در نمایشگاه به عنوان یکی از پذیرنده‌های این بانک خرید کالا داشته باشند و هم می‌توانند با مراجعه به سایت بانک، برند خود را انتخاب نمایند، پیش فاکتور را از شرکت "یاسیان" که مجموعه کالاهای گروه "انتخاب" را ارایه داده است، دریافت کنند و با ارایه پیش فاکتور به شعبه بانک و ثبت آن، کالای خود را از شرکت مربوطه دریافت نمایند.
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما