رونمایی از محصولات جدید گلدیران

1403/03/23

رونمایی از محصولات جدید گلدیران
در جریان برگزاری مراسم سالروز تاسیس شرکت گلدیران، از سه محصول جدید این شرکت رونمایی شد.
به مناسبت سالروز تاسیس شرکت گلدیران، یکی از بزرگترین و برترین شرکت‌های تولید لوازم خانگی کشور، از سه محصول جدید رونمایی شد. روز بیستم خرداد‌ماه، سالروز تاسیس این شرکت، در تقویم این شرکت به‌عنوان «روز گلدیران» شناخته می‌شود.

در همین راستا، مراسمی در در شهرک صنعتی کاسپین با حضور اعضای هیئت‌مدیره این شرکت، نمایندگان فروش محصولات گروه گلدیران از سراسر کشور و اصحاب رسانه برگزار شد.

این شرکت در طول ۳۰ سال خدمت خود در عرضه تولید، به یک برند خوشنام و اثرگذار تبدیل شده و “جی پلاس” که یکی از برندهای زیرمجموعه هلدینگ گلدیران بوده دارای سبد محصولات لوازم خانگی بسیار متنوعی است.

محسن رفیعی، مدیر کارخانه کاسپین با بیان تاریخچه‌ای از شرکت گلدیران، گفت: این شرکت از سال ۸۴ آغاز به‌کار کرده و از دی‌ماه سال ۹۷ نیز برند جی‌پلاس راه‌اندازی و به بازار راه یافته است.

وی افزود: از مزایای رقابتی گلدیران و محصولات این شرکت می‌توان خدمات پس از فروش، اعتماد مردم به این برند، بهره‌مندی از تجارب شرکت‌های بین‌المللی، خطوط تولید پیشرفته با استفاده از فناوری‌های روز، کنترل کیفی با استانداردهای شرکت ال‌جی و تنوع در محصولات عنوان کرد.

۱۱۶۴ نفر شاغل در گلدیران

مدیر کارخانه صنایع گلدیران در شهرک صنعتی کاسپین گفت که تعداد یک هزار و یکصد و ۶۴ نفر در بخش‌های مختلف شرکت صنایع گلدیران مشغول به کار هستند که از بین آن‌ها ۱۹۸ نفر در سایت کاسپین کار می‌کنند.

رفیعی ادامه داد: شرکت گلدیران دو کارخانه در شهرک صنعتی کاسپین و سیرجان دارد که در این کارخانه‌ها محصولاتی چون لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروویو و تلویزیون تولید می‌شود.

گسترش بازار لوازم خانگی

علیرضا ارجمند، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت صنایع گلدیران در ادامه این رویداد از نمایندگان فروش این شرکت تشکر کرد و آن‌ها را عامل توسعه محصولات این شرکت از طریق ارتباط بیشتر با مشتریان خواند.

ارجمند، توضیح داد؛ این شرکت یک شبکه فروش گسترده دارد که شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شبکه فروش آنلاین و شبکه فروش نمایندگان می‌شود.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت صنایع گلدیران خاطر نشان کرد که این شرکت سعی دارد سهم بازار لوازم‌خانگی را در ایران گسترش دهد.

مهم‌ترین هدف گلدیران

مجید زاهدی، مدیرکل فروش شرکت صنایع گلدیران، یکی دیگر از سخنرانان این رویداد بود. زاهدی تاکید کرد؛ که با توجه به تغییرات گسترده شرایط اقتصادی، تغییر بازیگران جهانی صنعت لوازم خانگی و تفاوت در سبک زندگی افراد، کسانی که در صنعت لوازم‌ خانگی و حتی دیگر صنایع مشغول به کار هستند باید تاب‌آوری خود را افزایش دهند و نسبت به تغییرات مقاومت نکنند.

معاون فروش و بازاریابی گلدیران گفت: «مهم‌ترین اهداف ما در گروه گلدیران، تامین پایدار محصولات، ارتقای جایگاه برند جی‌پلاس و توسعه کانال‌های فروش است. برای آن‌که بتوانیم تامین پایدار داشته باشیم، عمق تولید محصولات را افزایش می‌‌دهیم و به کیفیت محصولات حساس هستیم. هم‌چنین، تلاش می‌کنیم شرایط گردش نقدینگی را با ارتقا جایگاه برند جی‌پلاس و تکمیل سبد محصولات،‌ بهبود بخشیم.

زاهدی معتقد است؛ گلدیران با بهینه‌سازی کیفیت محصولات برند جی‌پلاس و ایجاد تمایز در تمام شئون ارائه محصول اعم از گارانتی، بیمه و ارائه محصولات در جشنواره‌ها و کمپین‌های مختلف، تلاش می‌کند جایگاه خود را در میان برندهای ایرانی نشان دهد.

بیمه بر روی تمام محصولات گلدیران

مدیرکل فروش شرکت صنایع گلدیران تاکیدکرد: این شرکت برای اولین‌بار در ایران، بیمه را روی تمام محصولاتش ارائه می‌کند و با حضور هدفمند در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی، بازاریابی انجام می‌دهد.

او ارتقاء کانال‌های فروش و تعادل بین کانال‌های توزیع جدید و قدیم را یکی از مهم‌ترین روش‌های افزایش فروش محصولات عنوان کرد و گفت: گروه گلدیران در پنج ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۴ در مقایسه با دوره مشابه، روندی صعودی در فروش داشته است. در همین مدت نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۳، تعداد تلویزیون‌های جی‌پلاس ۴۰ درصد بیشتر فروخته شده است. این افزایش در فروش در ماشین لباسشویی ۵۷ درصد، در یخچال ساید‌بای‌ساید ۸۸ درصد و در ماشین ظرفشویی ۱۷ درصد بوده است.

رونمایی از سه محصول جدید

کسری خازنی، مدیر محصول ماشین ظرفشویی و ماکروویو در برند جی‌پلاس، از مزایای محصولات تازه این برند گفت و ادامه داد: تلویزیون جدید جی‌پلاس، ۹۸.۵ درصد به رنگ واقعی نزدیک است و شفافیت بهتری نسبت به مدل‌های قدیمی خود دارد.

در ادامه این شرکت به مناسبت روز گلدیران با برگزاری یک رویداد باشکوه در شهرک صنعتی کاسپین قزوین که کارخانه این شرکت در آن محل قرار دارد، از سه محصول جدید رونمایی شد

این سه محصول شامل تلویزیون OLED با تفکیک رنگ بسیار بالا، قابلیت تصویر روان، دارای سیستم عامل اندروید 11 و مجهز به سیستم صوتی دالبی است.

محصول دوم، یخچال ساید بای ساید ۷۶۰ لیتری که قابلیت یون ضدعفونی کننده و از بین بردن باکتری را دارد.

محصول سوم نیز لباسسشویی ۱۰.۵کیلوگرمی با برند “جی پلاس” که ویژگی بارز آن کنترل مصرف مواد شوینده است. این لباسشویی که لباس‌ها را ضدعفونی می‌کند، گارانتی ده ساله موتور را دارد.

شایان ذکر است؛ این سه محصول به زودی وارد بازار خواهند شد.

ایلنا

برچسب ها:

گلدیران 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما