1397/11/14

افتتاح نمایشگاه لوازم خانگی بیرجند
نمایشگاه دکوراسیون منزل و لوازم خانگی فردا در مکان جدید و دائمی نمایشگاههای بین المللی خراسان جنوبی گشایش خواهد یافت.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خراسان جنوبی گفت: بهره برداری رسمی از مکان دائمی و جدید نمایشگاههای بین المللی استان با برپایی نمایشگاه دکوراسیون منزل و لوازم خانگی، مبلمان، لوازم چوبی و جهیزیه عروس در 270 غرفه و در فضایی به مساحت 6 هزار مترمربع صورت می گیرد.

درودی افزود: از فردا تا نوزدهم بهمن این نمایشگاه دایر خواهد بود.

وی گفت: در اولین نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون منزل در محل دائمی و جدید نمایشگاههای بین المللی خراسان جنوبی تولیدکنندگان سراسر کشور حضور دارند و مردم استان می توانند در این نمایشگاه از اجناس متنوع و تخفیف های مختلف بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه دائمی بین المللی استان در زمینی به مساحت 20 هکتار و فضای داخلی 6 هزار مترمربعی با 280 غرفه احداث شده است.

درودی افزود: فضای باز نمایشگاه نیز ظرفیت 250 تا 400 غرفه را دارد.

وی گفت: تاکنون بیش از 14 میلیارد تومان از منابع داخلی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان و آورده سهامداران برای ساخت این مکان هزینه شده است.

وی علت طولانی شدن روند ساخت مکان نمایشگاه از سال 88 تاکنون را عدم همکاری دستگاههای اجرایی استان برای تأمین زیرساخت ها عنوان کرد.

این نمایشگاه 16 بهمن با حضور مسئولان استان افتتاح رسمی می شود و از فردا نیز میزبان مردم برای بازدید در ساعات 16 تا 22 خواهد بود.

صداوسیما